Львівська залізниця скаржиться на Рівне – через недоотримані мільйони

Днями Львівська залізниця оприлюднила відкрите звернення до органів державної та місцевої влади. Черговий раз просять виділити кошти із місцевих бюджетів  для відшкодування магістралі за перевезення пасажирів пільгових категорій.

Ще торік міський голова Рівного Володимир Хомко розповідав про лист від Укрзалізниці. У ньому йшлося про те, що місто має сплатити 700 тисяч гривень за перевезення упродовж січня-березня пільговиків у потягах. Інакше, пригрозили, що потяги проїжджатимуть повз станцію Рівне, не зупиняючись. А деякі приміські поїзди можуть взагалі скасувати. Згодом стало відомо, що аби «вибити гроші» з міст, Укрзалізниця подала позов до суду. Відтак Рівне та й ряд інших міст і обласних центрів досі продовжують судитися.

А тим часом Укрзалізниця повідомляє: «Із початку 2018 року Львівська залізниця недоотримала 8,4 млн грн. за перевезення пільговиків у приміському сполученні. За два місяці 2018 року регіональна філія «Львівська залізниця» ПАТ «Укрзалізниця» нарахувала за послуги з перевезення пасажирів пільгових категорій у приміському сполученні понад 9,3 млн грн., втім станом на 26 березня Львівська магістраль отримала лише 968,7 тис. грн компенсації. Загалом залізничники скерували в обласні, міські, селищні органи державної та місцевої влади майже 100 листів для заключення угод на відшкодування витрат за перевезення пільговиків, проте станом на кінець першого кварталу 2018 року укладено менше третини договорів на загальну суму понад 5,8 млн гривень».

І з-поміж іншого повідомляють: «Залізничники сподіваються на розуміння та налагодження партнерських стосунків з усіма зацікавленими сторонами діалогу, що стануть підґрунтям для ефективної співпраці, як прикладу європейського підходу до організації приміських залізничних перевезень».

– Відповідно до Конституції України всі пільгові перевезення оплачує держава. А у бюджетному кодексі, всупереч Конституції, Кабмін прописав, а Верховна Рада затвердила, що пільгове перевезення може оплачувати місцевий бюджет. І хоч може – це ще не зобов’язаний, тому для мене це нонсенс, і ми будемо судитися до кінця, – прокоментував ситуацію Володимир Хомко. – Якщо не виграємо суди в Україні, подамо позов до міжнародних. Якщо у місті ми змушені покривати витрати на пільгове перевезення замість держави, бо зупиниться транспорт, то за електропотяги я не повинен відповідати. Нехай «Укрзалізниця» думає сама, де взяти гроші.

Слід зауважити, що у січні 2018 року Укрзалізниця піднялася на 8 місце за рівнем середньомісячної заробітної плати працівників серед інших галузей економіки. У першому місяці минулого року компанія за цим показником займала 17 місце, а у грудні – 13. Про це повідомив в.о. голови правління Укрзалізниці Євген Кравцов, передає прес-служба компанії.

За його словами, у січні цього року заробітна плата залізничників склала 9427 грн – це на 58,9% більше у порівнянні з січнем 2017 року. Середня зарплата по Україні у січні 2018 року склала 7711 грн.

Вам також можуть сподобатись
Комментарі
Завантаження...
НОВИНИ ПАРТНЕРІВ