Туристичне ноу-хау: подорожуй Рівненщиною та вигравай призи

Днями у Рівненській облдержадміністрації провели засідання туристичної ради. Чиновники підсумували туристичні здобутки минулого року та поділилися планами на прийдешній сезон. 

В минулому році на Рівненщині почала працювати мережа інформаційно-туристичних офісів. Зараз їх є п’ять, цьогоріч планують відкрити ще три. В обласному центрі такий офіс розташується на вулиці Соборній, біля пам’ятника Марії Несвицької.

Інформаційно-туристичні центри дозволяють туристам краще орієнтуватися в населеному пункті та обирати туристичні маршрути. Крім того, в області встановили 50 туристичних дорожніх знаків європейського зразка.

Серед успіхів у туристичній галузі керівництво області називає проведення низки фестивалів, виставок, етно-турів. На сайті «Рівненщина туристична» можна знайти всю необхідну інформацію про найцікавіші місця краю, які приваблюють туристів не лише з України, а й з-за кордону. Такі як «Тунель кохання» у Клевані, Тараканівський форт на Дубенщині, історико-культурні заповідники Дубна та Острога, культурно-археологічний центр «Пересопниця», «Поле Берестецької битви», вузькоколійка «Антонівка – Зарічне», Базальтові стовпи, музей бурштину та інші.

Цьогоріч на Рівненщині проведуть низку традиційних та нових фестивалів, виставок. Серед основних подій – зелений маршрут «Медове коло», фестивалі «Острог-Ренесанс», «Музейні гостини», «Вогняна сова», веломарафон «Поліська січ», рок-фестиваль «Тарас Бульба», фестиваль народного побуту «Красносільські вітряки», дебютний фестиваль «Буща папороть». Традиційний етно-тур-фест «Бурштиновий шлях» цьогоріч пройде в Зарічному. У Рівному відбудуться міжнародний джазовий фестиваль «Art Jazz Corporation», кінофестиваль «Місто мрії» та низка спідвейних змагань.

Родзинкою стало впровадження туристичної квест-гри «На власні очі». Учасники, які відвідають якомога більшу кількість визначних місць Рівненської області, зроблять на фоні них селфі та зберуть спеціальні марки, зможуть отримати цікаві призи.

– Гра дозволяє розкрити туристичний потенціал області. В першу чергу для жителів самої Рівненщини. Ми мусимо ламати стереотипи, що в нас в області немає цікавих місць. Потрібно заохочувати людей до туризму, щоб вони на власні очі подивилися ті дива, які знаходяться поруч. Самі умови нашої гри стимулюють до пізнання рідного краю і можуть використовуватися як модель для вивчення історії і географії в наших навчальних закладах, – розповіла заступник начальника управління культури і туризму Рівненської ОДА Ярослава Гаврилова.

Всього у грі беруть участь 32 туристичних об’єкти. Вони нанесені на спеціальній карті. Кожен об’єкт має туристичну марку з унікальним малюнком рівненського художника Олексія Огня. Наклейки необхідно вклеювати в спеціальний «паспорт мандрівника», який так само як і марки, можна придбати в точках продажу біля найвизначніших місць області. У Рівному марки та паспорти продаються в сувенірній крамниці зоопарку, краєзнавчому музеї та музеї бурштину. Детальніше з умовами квест-гри можна ознайомитися на сайті http://travel-passport.com.ua/.

Об’єкти, які необхідно відвідати

Збираючи марки, мандрівники зможуть позмагатися за призи. Переможців будуть оголошувати в чотири етапи – 1 червня, 1 серпня, 27 вересня та 1 листопада. Головні призи гри – політ на літаку, відпочинок в санаторії «Червона калина» та відпочинок в кінно-спортивному комплексі «Патріот». Крім того, перші 100 учасників, які назбирають 10 марок, отримають ексклюзивні іменні чашки, а ті, що зберуть 20 марок – іменні спортивні пляшки.

Вам також можуть сподобатись
Комментарі
Завантаження...
НОВИНИ ПАРТНЕРІВ