У Рівному вирували італійські пристрасті з українським присмаком

Відоме акторське тріо – Ольга Сумська, Віталій Борисюк та Євген Паперний завітали в неділю до Рівного. У Міському будинку культури відбувся показ романтичної комедії за п’єсою італійського драматурга Альдо де Бенедетті «Сублімація любові». В минулому герої любовного трикутника у реальному житті, нині актори майстерно втілювали цей пікантний досвід на сцені.

Відомо, що свого часу ніжні почуття між Ольгою Сумською і Віталієм Борисюком спалахнули саме тоді, коли акторка була дружиною Євгена Паперного. Сьогодні Ольга і Віталій вже більше 25 років разом, мають щасливий шлюб і з посмішкою згадують ті пристрасті, які кипіли в театрі, коли Віталій «відвойовував» Сумську у першого чоловіка та наставника у професії Євгена Паперного. При чому тоді, багато років тому, їм утрьох довелося грати разом у виставі «Кроваве весілля», де Паперний грав коханця Сумської, а Борисюк – її нареченого. Згодом у житті все повернулося з точністю до навпаки. Нині ж акторам знову «пощастило» розігрувати любовну партію, але вже в італійському стилі та з комедійним сюжетом.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:  Ірина Білик подарувала рівнянам безліч музики і слів про кохання

Головна інтрига зав’язується тоді, коли поважний політик, депутат синьйор Леоне Саваста (Євгеній Паперний) приводить до себе додому чарівну журналістку, елітну письменницю сеньйориту Паолу (Ольга Сумська). Незважаючи на поважний вік він до нестями закоханий у молоду жінку, яка віртуозно крутить своїм новим кавалером. Вона ніби погоджується стати його коханкою, але просить навести аргументи, для чого їй це потрібно. Мовляв, він закоханий у неї, це, зрозуміло, а от вона… Вона лише палко мріє закохатися і з нетерпінням чекає від нього якихось надзвичайних кроків, мужніх дій і пристрасних слів, які запалять в її серці вогонь. На жаль, політикам зазвичай бракує романтичності і фантазії, а екстравагантну письменницю не так легко підкорити.

Паола доводить до крайнощів бідного депутата, спонукаючи його стрибати, волати і ричати, але зрештою залишає збудженого бідолаху ні з чим. «Те, що між нами могло статися, але, на жаль, не сталося…» – Паола свідомо водить за ніс літнього залицяльника і вдосталь розважившись, втікає на червоній ферарі зі старим приятелем.

Але, як виявляється, збентежений і розчарований синьйор Леоне теж не залишається сам-один. У його квартирі дивним чином опиняється нічний гість – нікому не відомий молодий драматург П’єтро Дегані (Віталій Борисюк), який випадково стає свідком невдалої сцени залицяння. П’єтро має цілу валізу написаних п’єс, але не їв уже чотири дні і його найбільше цікавлять бутерброди з ікрою та паштетом, які залишились після вередливої панянки. Втім, депутат не збирається так просто відпускати свого нового знайомого. Між ними зав’язується довірлива бесіда, і драматург розповідає зворушливу історію про свої чотири дипломи, непрочитані п’єси та спробу самогубства на березі річки туманним ранком.

В результаті синьйор Леоне настільки проникся історією бідного П’єтро, що неодмінно зажадав йому допомогти. В який саме спосіб – вирішальним у цьому питанні стає згадка про чарівну спокусницю, яка шукає в чоловіках інтелект та харизму. Винахідливий політик укладає договір із драматургом і видає його п’єси за свої. Так творіння невідомого автора отримують шалену популярність, П’єтро – високі гонорари, а синьйор Леоне – новий сплеск слави і успіху. А головне, на його горизонті знову з’являється красуня-письменниця, вражена новоспеченим талантом давнього знайомого.

В образі грішниці, що кається, Паола знову приходить в гості до Леоне, вибачається за свою пихатість і зарозумілість і починає пристрасно допитуватися про його героїв, муки творчості і особливості створення персонажів. Паола заворожена геніальними п’єсами депутата-драматурга і ось-ось готова здати свої бастіони. Але «між ногами» у збудженої парочки постійно плутається якийсь «камердинер», який раз у раз несподівано втручається у розмову – то з кавою, то з молоком, то з бульйоном, то із шампанським. Зрештою Леоне затягує красуню до себе у спальню – «подивитися картину Далі», а П’єтро замислено відкорковує шампанське.

Втім, тут події починають розгортатися у зовсім несподіваному напрямку – синьйор Леоне виходить із спальні розчарований і пригнічений, адже вік і хвилювання зробили свою справу. І у приятелів вкотре народжується план, як врятувати ситуацію і добре ім’я синьйора Леоне. Втім, виявляється, як не крути, карколомні вигадки чоловіків не здатні конкурувати із жіночими хитрощами. То ж кому насправді достануться палкі поцілунки Паоли, яка, схоже, теж веде подвійну гру? Неочікуваний фінал комедії не ставить крапки на цій інтризі, а лише розпалює фантазію глядача спокусливим підморгуванням головної інтриганки.

У виставі немало алегорій і пародійних елементів на сучасних українських політиків, влучних цитат про жінок і стосунки, відвертих жартів на тему інтиму. А оскільки це комедія положень, то на сцені було чимало несподіваних сюжетних поворотів, словесних баталій і комедійних випадів.

Продюсерський центр «Колізей» назвав цю постановку найкращою прем’єрою 2016 року. Цікаво, що свого часу комедія Альдо де Бенедетті, написана ним у 1963 році, була з байдужістю сприйнята італійською публікою і довго, аж до 1995 року лежала у шухляді.  У 1997 році комедія про депутата-залицяльника, що вирішив присвоїти собі чужі труди, вперше попала на російську сцену з подачі театру Олега Табакова. Антрепризний варіант комедії поставив режисер Олексій Кірющенко, який знімав серіал «Моя прекрасна няня», залучивши в якості головної зірки Марата Башарова.

Заслужений артист України режисер Володимир Астахов вдихнув у відому комедію нове життя, запросивши на головні ролі зіркове тріо українських акторів, а також додавши італійським пристрастям актуального сучасного звучання.

Вам також можуть сподобатись
Комментарі
Завантаження...
НОВИНИ ПАРТНЕРІВ